Kutse: Priit Kallase online-koolitus „B2B digiturundus kanalite lõikes“

Digitaalehituse klaster

Digitaalehituse klaster kutsub osalema Priit Kallase online-koolitusel „B2B digiturundus kanalite lõikes“, mis toimub 23. aprillil kell 10-13, Zoom keskkonnas. Koolitusel osalemise tasu on 39 eurot. Digitaalehituse klastri EASi projekti partneritele on kulu 50% ulatuses kompenseeritav.

B2B müügi peamine erinevus eraklientidega tegelemisest on see, et sa ei müü mitte toodet või teenust, vaid enamasti on tehingute tulemuseks partnerlus, mis kestab pikka aega. Teisest küljest on aga kõik era- ja ärikliendid inimesed ja nende psühholoogia on ikka inimese oma. B2B turunduse üheks peamiseks sihiks on kontaktide saamine (lead generation). Enamus ostjatest kontakteerub müüjaga alles siis, kui enamus otsustusprotsessist on läbitud. Koolitusel vaadatakse, kuidas potentsiaalne klient varem kätte saada ja teda oma sõnumiga mõjutada.

B2B internetiturunduse koolituse sisu

Koolituse käigus vaadatakse üle kõik olulisemad kanalid, mille abil oma B2B turundusega paremaid tulemusi saavutada. Nendeks on:

  • sihtgrupi tundmine;
  • müügitsükli mõistmine ja müügimudelid;
  • kanalite kasutamine ja remarketing;
  • sotsiaalmeedia vajalikkuse hindamine;
  • tulemuste saamine ja mõõtmine.

Koolituse tulemusena saad teada:

  • kuidas kasutada kliendisuhtluses erinevaid B2B turundusvõtteid nii, et need müügimeeskonnal töö lihtsamaks teeksid;
  • kuidas planeerida B2B müügiprotsessi internetikanalites;
  • milline on B2B kliendile suunatud hea väärtuspakkumine ja kuidas seda luua;
  • mida on võimalik veebis teha selleks, et B2B klientide andmeid koguda ja veebi kaudu rohkem päringuid saada;
  • milliste kanalite kaudu jõuda efektiivselt potentsiaalse kliendi vaatevälja;
  • kuidas B2B turunduses oma potentsiaalse kliendiga esmane kontakt saada;
  • kuidas internetiturunduse abil kliendisuhet hoida ja veenduda, et konkurendid oma pakkumistega jaole ei saaks;
  • kuidas korraldada reklaame klikipõhistes kanalites;
  • kuidas B2B klientide/ostjate profiile luua;
  • kuidas korraldada meiliturundust;
  • B2B turundus sotsiaalmeedias;
  • kuidas teostada otsingumootoritele optimeerimine;
  • kuidas B2B internetiturunduse tegevuste efektiivsust mõõta ja vastavad mõõdikud seada.

Koolitajast

Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb internetiturundusega aastast 1996. Priidu igapäeva töö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub. Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas. Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 15 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 500 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega. Priit on avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 7 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas. Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.” Priit on jooksnud järjest üle 105 kilomeetri, sõitnud suuskade ja lumelauaga rohkem kui 100km/h, aga jalgrattaga ainult 69km/h.

Koolitusel osalemiseks saada palun hiljemalt 20. aprilliks sooviavaldus aadressile helen@digitaalehitus.ee22. aprillil saadame kõigile registreerunutele osalemiseks vajaliku lingi.  

Järgmine ajajoone postitus
WDBE online-seminaril räägitakse andmevoost ehituse elutsüklis

Loe lähemalt

Otsing

Kui tead juba, mida täpsemalt otsid, olgu selleks E-ehituse visioon, mõni juhtumiuuring või juhendmaterjal mingi konkreetse ehitise elukaare etapi kohta, siis võid allolevat otsingut kasutada, et jõuda kiiresti otsitava sisuni.